لباس فرم مدرسه پسرانه

لباس فرم مدرسه پسرانه
لباس فرم مدرسه دخترانه
دسامبر 7, 2017
لباس کار
لباس کار
دسامبر 7, 2017

طراحی و دوخت لباس فرم مدرسه پسرانه نیاز به تجربه و مهارت بالایی دارد. برای رسیدن به نتیجه دلخواه که همان کیفیت خوب ، قیمت مناسب و زمان تحویل به موقع سفارش باید با برنامه ریزی و اطلاع کافی افدام نمایید. انتخاب رنگهای کمی تیره برای پسران مناسب تر است. زیرا به خاطر شیطنت های بچه گانه رعایت فرم مدرسه را ننموده و آن را به تمام سطوح آلوده میکنند.

به همین دلیل رنگهایی از خانواده طوسی و سرمه ای و قهوه ای مناسب حال آنها میباشد. و برای سطوح کمتر مانند روپوش پیش دبستانی نیز رنگهای قهوه ای، جگری و سبز پر رنگ مناسب است.

تولید روپوش مهد پسران تا لباس فرم اداری ادارات و شرکتهای مختلف مانند هتلی ، بانکی و لباس فرم پزشکی و پرستاری را با چیره دستی خود سالهاست که در بازار عرضه نموده و پوشاک مجلسی و سنتی شب عید ، تابستانه و پالتو و بارانی زمستانه را وارد بازار مینماید. ترویرا آماده ی عقد قرار داد با کلیه ی مصرف کنندگان و عرضه کنندگان عمده ی  لباس وپوشاک و لباس فرم مدرسه پسرانه میباشد.

تولیدی لباس فرم مدرسه پسرانه دارای کیفیت بالای دوخت، ظرافت در انجام کار، سرعت و دقت بالا در تحویل میباشد و از تولیدکنندگان برجسته ی داخل کشور محسوب میشود.

تخصص ما با ۲۵ سال تجربه کاری در امر دوخت انواع البسه از جمله روپوش و شلوار پسرانه، روپوش مدارس راهنمایی این امکان را به ما داده است تا بتوانیم پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

جهت سفارش دوخت انواع روپوش مدارس دخترانه و همچنین روپوش مدارس پسرانه در طرح ها و رنگ های مختلف با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس : ۰۹۱۰۰۰۱۸۲۲۰ احمدی

برای انجام مشاوره و ثبت سفارش میتوانید با شماره ی زیر تماس حاصل نمایید.

سیستم نظردهی برای این مطلب توسط مدیریت بسته شده است.