روپوش مدارس دخترانه

روپوش مدارس دخترانه در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان هر ساله ذهن تمامی دانش اموزان و مدیران مدارس را به خود مشغول نموده است. مدل لباس فرم مدرسه یا روپوش مدارس دخترانه در حفظ نظم و انظباط و زیبایی بصری دانش آموزان نقش بسزایی داشته و کمترین مدرسه ای در کشور وجود دارد که دانش آموزانش از فرمی یک دست و هماهنگ استفاده نکنند. با در نظر داشتن روحیه ظریف دختران در مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا پیش دانشگاهی، افزایش روحیه ی مثبت آنها با توجه به طرح و رنگ مانتو و روپوش مدارس بسیار حائز اهمیت است.

موسسه ی تولیدی ترورا با در نظر گرفتن سن دختران دانش آموز رنگ ها و طرح های پیشنهادی ویژه ای جهت اجرا و تولید به شما مشاوره میدهد. کیفیت در دوخت و ظرافت دوخت و تهیه ی پارچه ی مناسب و قابل شستشو که در مانتو و شلوار مدرسه جذب تعریق مناسب داشته باشد و در ضمن مقاومت مناسب در مقابل کشیدگی و سائیدگی داشته باشد را به شما پیشنهاد نموده، در ضمن حفظ سلیقه ی مدیران در تولید پوشش روپوش مدارس دخترانه ، تمامی سفارشات را در زمان مقرر تحویل خواهد نمود.

کیفیت دوخت بالا، طراحی و برش ماهرانه، حفظ ظرافت دوخت جهت خوش نشستن لباس برتن، اتوی مناسب و متعهد بودن به قرار داد ما بین مدارس و تولیدی ترورا از ویژگی های کار حرفه ای این موسسه بوده، توانسته رضایت کارفرمایان را جلب نماید. استفاده از الگوهای کاملا استاندارد برش حرفه ای ، اجرای طرح های فانتزی و سنتی طبق فرهنگ بومی کشور جزو نکات ریز تولید روپوش مدارس دخترانه ی کشور میباشد. موسسه ی ترورا در کنار دوخت لباس مدارس در زمینه ی دوخت تونیک دختران نیز مهارت داشته و زیباترین تونیک ها را ارئه می دهد.

جهت سفارش دوخت انواع روپوش مدارس دخترانه و همچنین روپوش مدارس پسرانه در طرح ها و رنگ های مختلف با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس : 09100018220 احمدی

مدل ماهرخ

مدل ماهرخ

مدل بهاره

مدل بهاره

مدل سارا

مدل سارا

مدل نازنین

مدل نازنین

مدل رویا

مدل رویا

مدل توانا

مدل توانا