لباس فرم بیمارستانی

مدل مانتو فرم
مدل مانتو فرم
دسامبر 7, 2017
لباس فرم مدرسه
لباس فرم مدرسه
دسامبر 7, 2017

از جمله سفارش طراحی و دوخت لباس فرم مخصوص بیمارستانها میباشد. لباس فرم بیمارستانی از جمله مهمترین دغدغه مدیران بیمارستانها و درمانگاهها و آزمایشگاه های بزرگ است.

لباس فرم بیمارستانی به قسمتهای مختلف تقسیم میشود:

  • لباس پزشکی (دکتری)
  • لباس پرستاری ( زنانه و مردانه )
  • لباس بیمار
  • لباس آزمایشگاهی
  • لباس اتاق عمل
  • ملحفه و بالش تخت

طراحی ، برش و دوخت لباس پزشکی با پارچه های با کیفیت و خرج کار مناسب و در شأن شغل شریف پزشکی با قیمت مناسب تخصص ماست. لباس دکتری که از جمله زیر مجموعه های لباس فرم بیمارستانی نیباشد، باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. این کیفیت بسته به نوع پارچه و خرج کاری است که در دوخت لباس پزشکی مورد استفاده قرار میگیرد. برخی از پارچه های موجود در بازار به دلیل فیک بودن از کیفیت لازم برخوردار نیستند. برای انتخاب پارچه مناسب باید به بعضی نکات توجه کرد.

بدلیل رنگ روشن و سفید روپوش پزشکی ، این نوع البسه خیلی زود تیره شده و مکرر شسته میشود. بنابراین پارچه مورد استفاده در آن باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا بعد از شستشوی مکرر پرز ندهد و دچار پوسیدگی نشود و از همه مهمتر بدون استفاده از سفید کننده ها ، لک بر روی آن باقی نمانده و درخشش خود را بازیابد. تمامی نکات ذکر شده در مورد لباس فرم دکتری باید در لباس پرستاری و همچنین لباس آزمایشگاهی خانمها و آقایان نیز رعایت شود. ترویرا انواع مختلف مدل لباس فرم را با طراحی و برش زیبا و کیفیت دوخت عالی تولید مینماید.

تولیدی لباس فرم بیمارستانی ترویرا سالهاست در عرصه ی تولید لباس پزشکی، لباس فرم اداری و مانتو اسپرت و مجلسی , مانتو شلوار اداری حضور داشته و جزو تولید کنندگان برتر این پوشاک بوده، محصولات نمایشگاه های بهاره تا زمستانه و عیدانه را بارها بر عهده داشته است. این موسسه آمادگی خود را برای عقد قرار داد با کلیه بیمارستانها و مراکز درمانی و آموزش درمان جهت تولید لباس فرم اعلام میدارد. ترویرا موسسه ای بزرگ و قدرتمند در عرصه ی تولید داخلی و ملی مانتو ، پالتو، لباس فرم اداری و روپوش پزشکی میباشد.

جهت سفارش دوخت انواع روپوش مدارس دخترانه و همچنین روپوش مدارس پسرانه در طرح ها و رنگ های مختلف با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس : ۰۹۱۰۰۰۱۸۲۲۰ احمدی

برای انجام مشاوره و ثبت سفارش میتوانید با شماره ی زیر تماس حاصل نمایید.

سیستم نظردهی برای این مطلب توسط مدیریت بسته شده است.