لباس فرم مدرسه

لباس فرم بیمارستانی
لباس فرم بیمارستانی
دسامبر 7, 2017
لباس فرم اداری
لباس فرم اداری
دسامبر 7, 2017

لباس فرم مدرسه از رایج ترین پوشش های جامعه ی امروزی به حساب می آید. لزوم هماهنگی و نظم مدارس و تشخیص رده های تحصیلی دانش آموزان هر مدرسه باعث شده مدیران هر ساله طرح هایی زیبا و متفاوت را نسبت به سال پیش برای دانش آموزان خود در نظر داشته باشند که گاهی در شورای مدارس نیز این طرح و رنگ به تصویب همگی میرسد.

به تن داشتن لباس فرم مدرسه اجباری است در راستای همرنگ نمودن دانش آموزان تمامی مقاطع از پیش دبستانی، دبستان، مقاطع بالاتر همچون راهنمایی، دبیرستان و پیش دانشگاهی دخترانه و پسرانه. لزوم نظم و نظافت و بهداشت و زیبایی بصری باعث شده کار دوخت لباس و روپوش مدارس بحثی مهم و جدی در  میان مدیران و آموزش و پرورش به حساب آید که ضمن رعایت حجاب و عفاف دانش آموزان پسر و دختر تن پوشی مناسب برای فصول سرد و گرم بوده، عمل جذب تعریق را به خوبی انجام دهد.

روپوش مدارس راهنمایی و روپوش پیش دبستانی باید از طرح و دوختی مناسب و الگوی استانداردی پیروی کند که لازم  است در تولید آن از تولید کنندگان ماهر و چیره دست در امر تولید پوشاک مانند موسسه ی تولیدی خدماتی ترویرا استفاده نمود و از تجربه ی مفید این شرکت بهره جست. تولید لباس فرم مدرسه خود را به ما بسپارید تا با کیفیت خوب و در زمان مقرر آن را به دست شما برسانیم. سابقه ی ما ضامن کیفیت کار ماست.

موسسه تولیدی لباس فرم مدرسه تروبرا در تهران با ارایه مشاوره در امر تولید لباس فرم مدارس , مانتو , شلوار و مقنعه مدارس در مقاطع دبستان راهنمایی و دبیرستان همراه و همگامی مناسب برای شما عزیزان بوده و در زمان مقرر تولیدات خود را ارایه می دهد. طراحی و اجرای زیبا، دوختی مقاوم با چرخهای صنعتی ، بسته بندی مناسب هنگام تحویل از خدمات این موسسه بوده، ضمن تحویل به موقع کارها ، رضایت مدیران خوش سلیقه را جلب مینماید.

جهت سفارش دوخت انواع روپوش مدارس دخترانه و همچنین روپوش مدارس پسرانه در طرح ها و رنگ های مختلف با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس : ۰۹۱۰۰۰۱۸۲۲۰ احمدی

برای انجام مشاوره و ثبت سفارش میتوانید با شماره ی زیر تماس حاصل نمایید.

سیستم نظردهی برای این مطلب توسط مدیریت بسته شده است.