دوخت مانتو و شلوار دخترانه

لباس نظامی تولید لباس فرم اداری نظام دوخت لباس فرم نظامی با قیمت مناسب
لباس نظامی
دسامبر 7, 2017
تولیدی لباس فرم مدارس
تولیدی لباس فرم مدارس
سپتامبر 16, 2023

آشنایی با جنس پارچه، مدل و ریز کاریهای خرید و تولید و دوخت مانتو و شلوار دخترانه :

دوخت مانتو و شلوار دخترانه برای فصول مختلف سال بنابر سردی و گرمی هوا و بارش برف و باران در نظر گرفته میشود. جنس پارچه ی نخی برای تولید مانتو بهاره و تابستانه، بافتنی و پشمی برای دوخت مانتو زمستانه مناسب تر است. در این بین پارچه های پلی استر و ریون مهمان ناخوانده ی تمام فصول میباشد و حریر و ابرشم پارچه هایی به عنوان پارچه های مناسب مانتو های مجلسی .

کتان، کرپ، ویسکوز، پنبه و پارچه ی نخی بهترین پارچه مناسب دوخت مانتو و شلوار دخترانه فصول گرم تر و غیر بادی و بارانی است. پاچه هایی برای خنک نمودن بهتر بدن و جذب بیشتر عرق که حس خنکی و آرامش را به ارمغان می آورد. اما قدو اندازه ی مانتو ، پالتو وبارانی بسته به مشخصات فیزیکی بانوان و سلیقه ی آنها دارد.

دوخت مانتو و شلوار دخترانه بانوان بلند قد از انواع مدل های راسته و حتی پلیسه در نقاط مختلف استفاده میکنند و بانوان کوتاه قد هم از مانتو هایی در حد زانو و نه بلندتر. اما دوخت مانتو های مناسب خانم های توپر از مدلهای کلوش خوشتر به بدن مینشیند و مانتوهای کمر دار مخصوص نشان دادن ظرافت انوادم زنان باریک و خوش استایل.

از رنگهای مناسب  دوخت مانتو و شلوار دخترانه فصل بهار، رنگهای روشن و مناسب هوای پاک، که از گرفتن لک و چرک مد شدن پارچه جلوگیری شود. در این بین پارچه ی مشکی جذابیتی برای تمام فصول و تمام مراسم و مناسبتهاست. در این بین دست بانوان خوش اندام برای پوشیدن تمامی رنگها و مدلها بازتر است.

برای تنوع بخشیدن به انواع  دوخت مانتو و شلوار دخترانه  از ترکیب پارچه هایی دیگر همچون: دانتل، گیپور، حریر، تور، پلیسه، مخمل ، جیر، ریون، پارچه های گلدار، تکه پارچه های گلدوزی شده، نقش بستن مروارید ، پارچه ی لایه کوبی شده، پارچه ی ظریف دوزی شده و بسیاری ترکیبات مختلف در پارچه میباشد.

قزن خور بودن، دکمه خور بودن،طراحی  زیپ در اندازه های متفاوت در مکانهای مختلف در دوخت مانتو و شلوار دخترانه، و استفاده از یراق آلات ویژه ی دیگر از آپشنهای دیگر طراحی منتو به شمار می آید. مانتو به همراه شال و کلاه و شلوار و مانتوهای کمر دار تعلقات همراه دیگر میباشد.

در کنار دوخت مانتو و شلوار دخترانه  انواع مختلف سارافون و زیر سارافونی و کت ودامن و کت تنها و شنل که گاها همراه مانتو استفاده میشود و گاها به تنهایی ؛ دنیایی عظیم از مدل های مختلف را در سر می پروراند. انواع مختلف برش پارچه و مدل های مختلف آستین از جمله آستین پفی و چین دار و آستین گشاد و آستین تنگ.

از انواع یقیه نیز برای طراحی و دوخت مانتو و شلوار دخترانه میتوان نام برد که لازمه ی دوخت مانتو میباشد. یقه ی گرد، یقه ایستاده، یقه ی هفت،یقه برگردان، یقه انگلیسی به همراه گیپور دوزی ها در اطراف یقه و مروارید دوزی و ظریف دوزی، چشم هر بیننده را خیره مینماید. دوخت پوشاک مدارس دخترانه و پسرانه با نازلترین قیمت صورت میپذیرد. جهت دریافت طرح و مدل با ما در تماس باشید و یا میتوانید مدلها را از آدرس تلگرامی ما تماشا نمایید. آدرس ما: https://t.me/Trevira

از مدلهای دوخت مانتو و شلوار دخترانه عبایی، شنل، پانچو برای تمامی تیپ های بدنی به خاطر فری سایز بودن استفاده میشود. و مانتو های چند تکه؛دوتکه، سه تکه مناسب بانوان خوش اندام و شیک پوش است. فارق از انواع مختلف مدل ها تولیدی ترویرا تولیدی روپوش مدارس است که کیفیت دوخت عالی داشته و هر ساله با چندین مدرسه را قرار داد تولید روپوش مدارس دارد. برای اطلاع از دستمزد دوخت مانتو میتوانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *