لباس فرم مدرسه دخترانه

لباس فرم اداری
لباس فرم اداری
دسامبر 7, 2017
لباس فرم مدرسه پسرانه
لباس فرم مدرسه پسرانه
دسامبر 7, 2017

طراحی و دوخت لباس فرم مدرسه دخترانه نیاز به تجربه و مهارت بالایی دارد. برای رسیدن به نتیجه دلخواه که همان کیفیت خوب ، قیمت مناسب و زمان تحویل به موقع سفارش باید با برنامه ریزی و اطلاع کافی افدام نمایید.

در کنار مانتو مدارس یا روپوش مدارس دخترانه و همچنین روپوش مدارس پسرانه در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان، تونیک دخترانه زیبا و شیک ۲۰۱۷ و تونیک زنانه مجلسی و تونیک خانگی و تونیک حریر نیز معمولا سفارش داده میشوند که جزو پر مصرف ترین تن پوشهای زنانه اند. شومیزهای مجلسی از حریر و نخ و پنبه و الیاف مرغوب در تمامی مراسم رسمی همواره مورد استفاده بوده و با فرا رسیدن فصل سرما خانواده ها به فکر خرید انواع پالتو و بارانی برای استفاده در فصول سرد سال می افتند.

تولیدی لباس فرم مدارس دخترانه ترویرا در تهران، کیفیت دوخت عالی و طراحی و برش دقیق مانتو مدارس و مانتو پیش دبستانی دخترانی و پسرانه را تضمین مینماید. مانتو های شیک مدرسه ای ، مانتوی جدید اداری ، مانتوی ۲۰۱۷ مجلسی و مانتو های سنتی با طرح های زیبای ایرانی همگی از تولیدات این موسسه بوده و پا به پای عرضه کنندگان مانتو و شلوار و مقنعه مدارس و پالتو سالهاست که در بازار فعالیت دارد و توانسته نظر مشکل پسندان را به خود جلب نماید.

این موسسه تولیدات خود را در زمینه ی مانتو از مهد و پیش دبستانی و مقطع راهنمایی تا دانشگاهی با کیفیت عالی تولید مینماید. ترویرا تولیدات لباس فرم مدارس پسرانه و مانتو و شلوار و مقنعه مدارس در مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را نیز با مهارت کافی تولید نموده قبل از شروع سال تحصیلی و طبق زمان تعیین شده در قرار داد تحویل مدارس میدهد.

تخصص ما با ۲۵ سال تجربه کاری در امر دوخت انواع البسه از جمله مانتو ، شلوار و مقنعه دخترانه ، این امکان را به ما داده است تا بتوانیم پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

سفارش از شهرستان ، اصفهان ، مشهد ، قم و تمامی نقاط ایران پذیرفته میشود.

جهت سفارش دوخت انواع روپوش مدارس دخترانه و همچنین روپوش مدارس پسرانه در طرح ها و رنگ های مختلف با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس : ۰۹۱۰۰۰۱۸۲۲۰ احمدی

برای انجام مشاوره و ثبت سفارش میتوانید با شماره ی زیر تماس حاصل نمایید.

سیستم نظردهی برای این مطلب توسط مدیریت بسته شده است.