مدل مانتو فرم

مدل مانتو مجلسی
مدل مانتو مجلسی
دسامبر 7, 2017
لباس فرم بیمارستانی
لباس فرم بیمارستانی
دسامبر 7, 2017

مدل مانتو فرم برای تمامی شرکتها و ادارات و صنوف مختلف پذیرفته میشود. از آنجا که هر مکانی دارای لباس مخصوص صنف خود میباشد، بجز لباس های اسپرت و دانشجوئی که مصارف و عمومیت بیشتری دارند، برخی صنوف خاص هستند که احتیاج به یکسان سازی لباس کارمندان داشته تا پرستیژ کار خود را حفظ نمایند.

شرکتهای مهم معروف ، رستوران های زنجیره ای، ادارات مختلف بانکی، سیاسی ، نظامی، هتل های زنجیره ای و دفاتر مسافرتی بنام . همگی مدل مانتو فرم تعریف شده و خاص خود را سفارش میدهند. با در نظر گرفتن جنس های مختلف پارچه برای مشاغل مختلف. از کارگری گرفته تا سطح مدیریت.

مدل مانتو فرم, مانتو شلوار اداری , لباس  هر شرکت نشان از هویت آن شرکت داشته، کمکی برای ارائه ی بهتر محصولات و خدمات و نهایتا در نام و آوازه ی آن شرکت دارد.موسسه ی تولیدی و خدماتی ترویرا با تجربه ی خود هموواره همراه عرضه کنندگان مدل مانتو فرم های مختلف بوده و آماده ی همکاری با فروشگاه ها بزرگ عرضه کننده ی لباس فرم شرکتی و ارگانی میباشد.

کیفیت کار ما معرف هویت و تجربه ی ماست. صداقت و وفای به عهد بهنگام تحویل محصولات بر گرفته از کیفیت کار بوده و بهترین معرف کار ما است. موسسه ی تولیدی و خدماتی ترویرا عرضه کننده ی بهترین پوشاک با کیفیت دوخت عالی و برش ماهرانه است و لباس فرم اداری را به نحو احسن تولید نموده، در اختیار فروشندگان عمده ی پوشاک قرار میدهد.

سیستم نظردهی برای این مطلب توسط مدیریت بسته شده است.