معرفی تولیدی لباس کار در تهران

تولیدی لباس فرم مدارس
تولیدی لباس فرم مدارس
سپتامبر 16, 2023
تولیدی لباس کار
تولیدی لباس کار با کیفیت
اکتبر 6, 2023
نمایش همه

معرفی تولیدی لباس کار در تهران

تولیدی لباس کار در تهران

لباس کار پوششی است که اغلب در محیط‌های کار فنی، توسط کارکنان مورداستفاده قرار می‌گیرد. بسته به نوع کار و مواد و خطراتی که در یک محیط کارکنان را تهدید می‌کند، انواع مختلفی از لباس‌های کار تولید شده‌اند. برخی کارگاه‌ها ترجیح می‌دهند خیاط شخصی خود را داشته باشند تا لباس کار کارکنان را بدوزد؛ اما روش مقرون‌به‌صرفه‌تر و بهتر آن است که کار خود را به یک تولیدی لباس کار در تهران یا شهرستان خود بسپارید.

در این مقاله می‌خواهیم کمی درباره تولیدی لباس کار و ویژگی‌های این نوع لباس صحبت کنیم. ابتدا انواع لباس¬های کار ویژه مشاغل مختلف را به شما معرفی کرده و بعد از آن نکاتی را که باید در هنگام سفارش لباس کار در نظر داشته باشید، بیان می¬کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی انواع لباس کار

لباس کار انواع گوناگونی دارد. این لباس‌ها از لحاظ شکل ظاهری، پارچه مورداستفاده و نکات ایمنی رعایت شده در دوخت آن‌ها با هم فرق دارند. لباس کارها به لحاظ ظاهری یا دوتکه هستند یا یک‌تکه. لباس کار دوتکه معمولاً از یک کاپشن یا کت‌ به همراه شلوار تشکیل می‌شود. در لباس‌های یک‌تکه یا سرهمی بخش‌های پیراهن و شلوار به هم متصل شده‌اند، البته مدل‌های دیگر لباس کار مانند نوع دو بنده و حتی روپوش هم وجود داشته که در مشاغل مختلف کاربرد دارند.

لباس کار کلاً برای جلوگیری از بروز خطر برای کارکنان و محافظت از آنها است. در بعضی کارگاه‌ها و کارخانه‌ها، کارکنان در معرض خطراتی مانند سوختگی، بریدگی، خطرات تنفسی و خطراتی برای بینایی هستند. باتوجه‌به اینکه در محیط کار شما چه خطراتی وجود دارد، می‌توانید لباس مخصوص مقابله با آن خطر را از تولیدی لباس کار در تهران یا شهرستان محل کار خود سفارش دهید.

لباس کارها معمولاً از جنس‌های ضخیم، ضد حساسیت و غیر قابل‌اشتعال تولید می‌شوند. پارچه‌های مورداستفاده در دوخت این لباس‌ها مواد پلاستیکی قابل سوختن و حساسیت‌زا ندارد. علاوه بر لباس، متعلقات دیگری مانند کلاه، دستکش، عینک و کفش هم ممکن است جزو پوشش کار به‌حساب بیاید.

 

تولیدی لباس کار در تهران

لباس¬های کار جنس‌های مختلفی دارند

 

آشنایی با تولیدی لباس کار

تولیدی لباس کار مکانی است که در آن نیروهای متخصص و کاربلد به دوخت و تولید انواع لباس کار می‌پردازند. این تولیدی‌ها به‌خوبی می‌دانند که دوخت لباس کار، تفاوت عمده‌ای با دوخت لباس‌های معمولی دارد و با تمام نکات دوخت و ریزه‌کاری‌های این کار آشنایی دارند.

کارکنان تولیدی لباس کار در تهران قبل از ورود به کار باید به‌خوبی آموزش ببینند. اول‌ازهمه باید پارچه‌ها را بشناسند و بدانند که هر پارچه چه قابلیت‌هایی دارد، در مقابل کدام نوع از خطرات از بدن محافظت می‌کند و در برابر کدام یک محافظتی ایجاد نمی‌کند. ضمناً این کارکنان باید با نحوه دوخت لباس کار برای هر شغلی آشنا باشند، البته نوع دوخت به سفارش مشتری هم بستگی دارد.

مثلاً برای برق‌کاران لباس کارهایی دوخته می‌شود که یک جیب بزرگ در قسمت جلو داشته باشد، تا فرد بتواند ابزار خود را داخل جیب بگذارد. برای آتش‌نشان‌ها شکل لباس‌ها متفاوت است و اغلب دوتکه و از یک کاپشن و شلوار تشکیل می‌شود. برای کسانی که در تاریکی کار می‌کنند، باید لباس کار با نوارهای شبرنگ دوخته شود و…

تولیدی لباس کار در تهران

لباس کار در تولیدی لباس دوخته می‌شود

 

نکات مهم برای انتخاب تولیدی لباس کار

نکته مهمی که درباره انتخاب تولیدی باید بدان توجه کنید، این است که حتماً به کیفیت کار آن‌ها اطمینان داشته باشید. بهتر است کمی درباره کارکرد تولیدی، زمان تحویل سفارش و همچنین میزان تجربه و آگاهی کارکنان آن‌ها تحقیق کنید.

همان‌طور که دانستیم لباس کار یک لباس ویژه و خاص است و اگر دوزنده آن با نوع دوخت و مواد و پارچه موردنیاز برای آن آشنایی نداشته باشد، می‌تواند خطرات جدی برای کارکنان مجموعه ایجاد کند. اگر شما تصمیم گرفته‌اید که دوخت لباس کار خود را به یک خیاطی کوچک یا یک شخص بسپارید، باید درباره خیاط، دانش او در زمینه دوخت لباس کار و تمام نکات مهم دیگر تحقیق کنید.

مزایای تولیدی لباس کار نسبت به خیاط شخصی

همان‌طور که در ابتدای این مطلب گفتیم، بعضی از کارگاه‌ها برای تولید لباس کارکنان خود ترجیح می‌دهند که یک خیاط شخصی داشته باشند. برخی هم دوخت لباس کار کارکنان خود را به تولیدی‌های لباس کار می‌سپارند. اگر تعداد کارکنان شما خیلی بالاست و قصد دارید تعداد بالایی از لباس کار را سفارش دهید، پیداکردن یک تولیدی لباس کار در تهران و سفارش به آن‌ها گزینه بهتری است. مزیت‌های این روش را در زیر شرح داده‌ایم:

  •  تولیدی‌ها معمولاً مواد و پارچه موردنیاز خود را به شکل عمده خریداری می‌کنند و به همین دلیل قیمت تمام شده کار آن‌ها پایین‌تر از یک خیاط شخصی است.
  •  کارکنان تولیدی لباس کار به شکل کاملاً تخصصی در همین حیطه کار می‌کنند. حتی اگر تولیدی به دوخت و تولید لباس‌های دیگری هم بپردازد، قطعاً کارکنان آن‌ها در حیطه دوخت و تولید لباس کار تخصص بیشتری دارند؛ بنابراین به‌خوبی می‌دانند چگونه یک لباس کار تولید کنند.
  •  به جهت اینکه تعداد کارکنان در این تولیدی‌ها بسیار زیاد است، کار شما را خیلی زودتر از یک خیاط شخصی تحویل خواهند داد.
  •  تولیدی لباس کار امکان گرفتن حجم بالای سفارش در یک زمان واحد را داشته و از این بابت هیچ محدودیتی وجود ندارد.

 

تولیدی لباس کار در تهران

قیمت‌ها در تولیدی لباس مقرون‌به‌صرفه است

 

نکات مهم برای سفارش دوخت لباس کار به تولیدی

اگر تصمیم گرفته‌اید که دوخت لباس کار کارکنان خود را به یک تولیدی لباس کار در تهران سفارش دهید، باید نکاتی را در نظر بگیرید. درنظرگرفتن این نکات باعث می‌شود که شما کار باکیفیت‌تری را دریافت کنید و البته خیلی زودتر سفارش خود را بگیرید. در ادامه چند نکته را برمی‌شمریم:

  1. حداقل از چند هفته قبل سفارش خود را ثبت کنید، مخصوصاً اگر حجم کار شما بالا است.
  2.  قبل از اینکه دوخت کار شما شروع شود، تمام نکات مهمی که باید در کارتان اعمال شود به تولیدی اعلام کنید. مثلاً اگر می‌خواهید لباس کار جیب داشته یا از جنس یا رنگ خاصی باشد، همه را به تولیدی بگویید.
  3.  قبل از اینکه دوخت شروع شود، بر سر مبلغ توافق کنید.
  4. چند روز قبل از تحویل کار حتماً با تولیدی تماس بگیرید و پیگیر شوید. گاهی اوقات به جهت وجود روزهای تعطیل یا شلوغی بیش از حد، ممکن است زمان تحویل سفارش کمی جابه‌جا شود.

 

تولیدی لباس کار در تهران

برای سفارش لباس از چند هفته قبل اقدام کنید

 

کلام پایانی

لباس کار یک نوع لباس مخصوص محل کار است که کارکنان برای محافظت از بدن خود در محیط¬های کاری پر خطر از آن استفاده می‌کنند. این لباس از جنس‌های مخصوص و به رنگ و شکل خاصی دوخته می‌شود. لباس کار هر شغلی با شغل دیگر متفاوت است و هر شرکتی برای لباس کار کارکنان خود می‌تواند آیتم‌های خاصی را داشته باشد. اگر قصد سفارش این لباس به تولیدی لباس کار در تهران را دارید، می‌توانید به مؤسسه تولیدی ترویرا اعتماد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *