مدل مانتو اسپرت

تولید کننده روپوش مدارس دخترانه و پسرانه تولیدی مانتو شلوار ابتدایی راهنمایی دبیرستان
روپوش مدارس
دسامبر 7, 2017
مدل مانتو سنتی
مدل مانتو سنتی
دسامبر 7, 2017

متنوع ترین مدلها در بخش مدل مانتوی اسپرت به وجود آمده. به علت کاربرد فراوان این مانتو، در تمامی عرصه های جامعه بانوان بعنوان مانتو ای سبک و راحت از دانشگاه گرفته تا مهمانی و سرکار همگی از انواع مختلف مدل مانتو اسپرت استفاده مینمایند.که معمولا جنس های نخی و تلفیقی از نخو و پنبه و پلاستیک در تهیه این مانتو ها استفاده میشود. مانتوهایی با هزاران طرح و رنگ و مدل که توانسته سلیقه ی قشر عظیمی از مصرف کنندگان را تامین نماید.

هر کسی از هر سنی مایل به پوشیدن انوع مدل مانتو اسپرت بوده و بنابر روحیه ی خویش انواع ساده و تک رنگ مشکی تا مدلهای مختلف گت دار و کشی و کمردار را بهمراه تکه های تزئینی و خرج کارهای مختلف و یراق آلات ساده و سنتی و شیک و مجلسی در تولید این مانتو ها استفاده میشود. موسسه ی تولیدی ترورا میتواند بهترین نمونه کارهای خود را برای شما معرفی کند.

مدلهای بسیار متنوع با ترکیب رنگهای گوناگون و دوخت های متفاوت اما شیک ،ساده، جذاب مناسب مدل مانتو اسپرت میباشد. مانتوای مناسب تمام فصول سال که همراه با اتواع بارانی،پالتو و تن پوشهای پائیزی و زمستانی دیگر نیز استفاده میشود. براحتی در تابستان با کمترین لباس پوشش شما و حجابتان را حفظ خواهد نمود

هنگام سفارش میتوانید از نظرات مفید کارشناسان ما جهت طراحی مدل، انتخاب رنگ و پارچه ی مقرون به صرفه خواستار شوید. کارشناسان تولیدی موسسه خدماتی ترورا میتوانند پیش از ظهور هزینه ها آنها را تاحد بسیار دقیقی پیش بینی نموده و در میزان تولید و سفارش شما بسیار تاثیر گذار باشند. انواع مختلف مانتو اسپرت ، میزان حجم کاری میتفاوتی را میطلبد و هزینه های جانبی آنها نیز متفاوت خواهد بود.

ضمن ارائه ی مشاوره در خرید پارچه ی مناسب و خرج کار های همراه انواع مدل مانتو اسپرت ،مانتو شلوار اداری, میتوانیم زمان تهیه و تولید هر مانتو را محاسبه نمائیم و طبق برنامه کاری مشخصی تولیدات را برای عرضه تحویل دهیم.

جهت سفارش دوخت انواع مانتو اسپرت و دانشجویی در طرح ها و رنگ های مختلف با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس :  ۰۹۱۰۰۰۱۸۲۲۰

 

سیستم نظردهی برای این مطلب توسط مدیریت بسته شده است.