لباس فرم کارخانه ها

لباس فرم هواپیمایی
لباس فرم هواپیمایی
دسامبر 6, 2017
جدیدترین مدل مانتو مدارس
جدیدترین مدل مانتو مدارس
دسامبر 7, 2017

لباس فرم کارخانه ها معمولا از نسوج بسیار مقاوم در برابر سائیدگی، پوسیدگی، حرارت، سرما، شستشو و مواد صنعتی تولید میشوند. معمولا کارکنان رده های شغلی درون هر کارخانه دارای یک نوع رنگ خاصی لباس هستند تا از یکدیگر تمیز داده شوند. خاصیت ضد آب بودن و یا ضد حریق و عایق گرما بودن نیز برای مشاغل خاصی تولید میشود.

تولید کننده با در نظر داشتن خصوصیات کاری هر شغل دست به تولید لباس فرم کارخانه ها میزند. گاهی فقط کافیست همرنگی و یکدستی پرسنل جهت ایجاد نظم بیشتر حفظ شود و تنها وجود مارک شرکت و کارخانه برروی لباس فرم کافیست . در این صورت داشتن مقاومت در برابر فرسودگی حاصل از کار برای این لباس ها کافیست.

تولیدی لباس فرم کارخانه ها به تعداد محدودی در تهران محدود میشود و معمولا کارهایی در همین دست را قبول مینمایند و وارد عرصه های دیگر نمیشوند. اما موسسه ی تولیدی خدماتی ترویرا با دارا بودن سالها تجربه و تخصص در تولید انواع پوشاک براحتی در تمامی زمینه های تولیدی لباس ، پا در عرصه ی تولید انواع فرم اداری و لباس فرم کارخانه ها و شرکتی نهاده و براحتی در زمان مقرر تولیدات با کیفیت خود را به دست عرضه کنندگان میرساند.

تولید لباس کار یکسره ی با کیفیت، لباس های فرم مخصوص ادارات و شرکتهای مختلف ، لباس کار بانوان, تولیدی مانتو شلوار اداری و لباس کارهای مخصوص هر رشته ی شغلی با علایم شبرنگ و علایم ویژه ی درجه بندی سمت توسط موسسه ی تولیدی خدماتی ترویرا به راحتی صورت می پذیرد. ترویرا آمادگی خود را برای عقد قرار داد با کارخانه ها، ادارات دولتی و خصوصی، شرکتهای زنجیره ای و …. اعلام میدارد. لباس فرم کارخانه ها با کیفیت و دقت بالا تولید شده در اختیار طرف قرار داد ، قرار خواهد گرفت.

ترویرا با عرضه کنندگان پوشاک به کشورهای همسایه نیز همکاری داشته، دوختی محکم و لباسی شیک و زیبا را تحویل می دهد.

شماره های تماس جهت مشاوره و عقد قرار داد :

تلفن همراه : ۰۹۱۰۰۰۱۸۲۲۰ احمدی

 

سیستم نظردهی برای این مطلب توسط مدیریت بسته شده است.