لباس فرم اداری

لباس فرم مدرسه
لباس فرم مدرسه
دسامبر 7, 2017
لباس فرم مدرسه پسرانه
لباس فرم مدرسه دخترانه
دسامبر 7, 2017

مدیران محترم ادارات و شرکتها ، موسسه تولیدی خدماتی ترویرا با کادری مجرب با تجربه ۲۵ ساله و تجهیزات پیشرفته آماده عقد قراداد و قبول سفارش لباس فرم اداری و شرکتی میباشد. البسه تولید شده در این تولیدی دارای کیفیت بالا به لحاظ دوخت و جنس پارچه و تنوع طرح ها طبق سفارش شما میباشد. ناگفته نماند شما میتوانید آخرین قیمت را از ما بگیرید.

چه پارچه ای برای لباس فرم اداری مناسب است؟

هر پارچه ای مناسب برای البسه اداری نیست. پارچه لباس فرم اداری و مانتو فرم اداری باید چهارفصل باشد تا در گرما و سرما باعث شود تا کارمندان با آن احساس راحتی کنند. حتی گاهی پوشیدن لباس اداری نا مناسب در طول ساعات کاری باعث کلافگی و عصبانی شدن کارمندان میشود. پارچه های موجود در بازار به لحاظ واردات قاچاق پارچه های چینی و هندی ، بعد از دوخت و شستشو به ایرادات زیادی برمیخورند. لذا توجه داشته باشید به هنگام خرید و انتخاب پارچه موارد زیادی را باید در نظر بگیرید. کیفیت پارچه برای لباس فرم اداری اهمیت بالایی دارد. پارچه های بی کیفیت بعد از شستشو دچار رنگ رفتگی ، آب رفتگی و بعد از چند نوبت شستشو به سرعت پوسیده میشوند. مشاوره با موسسه ما ، در جهت تهیه و تولید لباس فرم اداری با کیفیت بسیار راه گشا است.

ضمنا تمامی خرج کار مورد استفاده در مانتو فرم اداری از جمله زیپ ، دکمه و حتی نخ باید از کیفیت بالا برخوردار باشد. تنوع طرح و رنگ در لباس فرم اداری و مانتو فرم اداری جایگاه ویژه ای دارد و کاملا متناسب با سلیقه مشتری میباشد. اما بهتر است بدانید انتخاب رنگ یونیفرم ادارات و شرکتها بیشتر تم تیره مانند سورمه ای ، مشکی ، خاکستری و یا قهوه ای دارد. این موسسه مفتخر است با در نظر گرفتن شرایط شما بهترین پیشنهاد را به شما ارائه دهد تا در انتخاب مناسب مانتو فرم اداری خانمها و آقایان با مشکل مواجه نشوید.

لازم به ذکر است این موسسه با در نظر گرفتن شرایط شما ، در امر برش ، طراحی و دوخت لباس فرم اداری و شرکتی با توجه به جدیدترین مدل های روز و پایین ترین قیمت در تهران و تمام شهرستانها خدمات ارائه میدهد.

موسسه تولیدی لباس فرم ترویرا با جدیدترین تجهیزات کارگاهی و پرسنل با تجربه ، آماده قبول سفارشات طراحی ، برش و دوخت مانتو فرم اداری خانمها ( زنانه ) و لباس فرم اداری آقایان ( مردانه ) میباشد. جهت خرید مانتو شلوار اداری ، قبل از هر اقدامی با مشاورین متخصص این امر تماس بگیرید تا از ضرر ناشی از نا آگاهی جلوگیری نمایید.

جهت سفارش دوخت انواع روپوش مدارس دخترانه و همچنین روپوش مدارس پسرانه در طرح ها و رنگ های مختلف با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس : ۰۹۱۰۰۰۱۸۲۲۰ احمدی

برای انجام مشاوره و ثبت سفارش میتوانید با شماره ی زیر تماس حاصل نمایید.

ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

سیستم نظردهی برای این مطلب توسط مدیریت بسته شده است.